jueves, 26 de abril de 2012

Carta informal


                             

     Hola Hamza,

Sóc l’Amin i estic a Dubai. He arribat el vespre passat, ja porto dos nits en un hotel de 3 estrelles, es fantàstic, i a mes acabo de conèixer una noia anglesa del meu barrí, sort que se parlar angles sinó ni la coneixeria. És amable amb mi i sempre m’acompanya a comprar. Com et van les coses per allà? Hi ha hagut algun canvi a la ciutat o segueix sent tot com sempre. M’agradaria tornar a Empuriabrava, però tinc que acabar una feina aquí. Tornaré d’aquí unes tres setmanes. Espero que et vagin be les coses i penso que et portaré alguna cosa de regal per a tu i t’agradarà. Ah si també et vull comunicar que ahir vaig fer un passeig per les costes amb la meva amiga i va ser el millor passeig de la meva vida. Hi havia una posta de sol que era al·lucinant i quan es van encendre les llums de tota la ciutat vaig flipar amb la vista que hi havia des del meu balco. Et portaré algunes fotos que he fet i les que faré després amb la meva amiga t’agradaran molt veure-les.                                                                                                        


Avui he convidat a la meva amiga a sopar en un restaurant de luxe ;)   


Aquí com a segona llengua en les escoles es l’anglès apart del àrab.

Adéu amic meu fins la pròxima.


PD: CoNtEsTeM vAlE!!!!!!!!!!!!!!  

No hay comentarios:

Publicar un comentario