jueves, 31 de mayo de 2012

Currículum



Lloc de treball sol·licitat :
                        Auxiliar d’administració   
1. Dades personals:  
Nom:              Amin Allaiouti
Lloc i data de naixement:         Marroc , 15 de maig del 1995
DNI:        x4568567-Q
Adreça:       c/ Puigmal 16 edifici Iris 2A (Emprivava)
Telèfon:        972432234
Correu electrònic: Aminx55@gmail.com
2. Formació:
- Graduat escolar de l’INS castelló d’Empúries. Any 2013
-Certificat de nivell A de llengua anglesa. Any 2014
-Graduat de cicle formatiu de grau mitja de Informática. Any 2015
-curso segon curs de Francès a l’escola oficial d’idiomes. Any 2015 ( a l’estiu Estiu)
3. Experiència Professional:
-Període de practiques d’informàtica escolars  100 hores a la botiga de roses NCS.
-Administrador en el Hotel Blanc a Empuriabrava 1 any.
-Guia de turistes a Roses 4 mesos .
4. Dades complementaries:
Idiomes: Català, Castella, Angles, Francès, Àrab, nivell baix de Alemany.  
Carnet de conduir: A1, A+D, (m’agrada la velocitat)
Esports:Parkour nivell professional, futbol sala mitja, alt rendiment esportiu.
5. Hobbies:
Musica: m’agrada el House, rap, Hip Hop, Dance, Pop
Menjar: pizza, arròs, pastissos dolços, verdures, begudes no m’agrada la coca cola per la cafeïna i m’agrada el pollastre.
Jocs: Tots els jocs de Rockstar Games, sobre tot de acció i carrera.
Pel·lícules: de acció com les de Bruce Lee, persecució de la SWAT.
Rutines: sempre estic menjant, entrenament muscular, llibres de misteris.

No hay comentarios:

Publicar un comentario